اخبار

همکاری مرآت با همایش ملی توریسم درمانی و تجهیزات پزشکی

۱۴ شهریور ۱۳۹۴

بدینوسیله مرکز آموزشی-تحقیقاتی مرآت همکاری خود را با دبیرخانه همایش ملی توریسم درمانی و تجهیزات پزشکی و حمایت از این همایش اعلام می دارد. طی تفاهم صورت گرفته با دبیرخانه همایش جهت افراد معرفی شده توسط مرکز مرآت تخفیف جهت حضور در همایش در نظر گرفته شده است.

مهلت ارسال مقالات به همایش تا 10 آبان  می باشد. لینک سایت همایش در انتهای خبر موجود است.

توریسم درمانی یکی از بخش های روبه رشد صنعت گردشگری درجهان و ایران به شمار می آید با این وجود در کشورمان این دغدغه وجود دارد که آیا این بخش از توریست به شکوفایی می رسد یا علیرغم تشکیلاتی که برای آن درنظر گرفته شده است فراموش می شود؟

در زمینه توریسم درمانی و جذب گردشگران سلامت همواره باید به چهار آیتم اساسی دراین زمینه توجه داشت. توانمندی های شاغلان حرفه پزشکی، تکنولوژی های روز و استانداردهای جهانی، اقتصاد درمان و هزینه های درمانی و مقررات داخلی کشور ها از عوامل مهم گردشگر سلامت هستند.

ایران در هر چهار مورد ذکر شده نسبت به کشورهای همسایه و خاور میانه از توانمندی های بهتری برخوردار است که باید نهایت استفاده را از پتانسیل موجود کرد. اما متاسفانه تبلیغات مناسبی برای شناسایی توانمندی های پزشکی و گردشگری ایران درخارج صورت نگرفته است.

امروزه صنعت توریسم درمانی در جهان بالاتر از صنایع نفت و طلا قراردارد. کم هزینه و پر درآمد است. در بخش توریسم درمانی فقط به جذب گردشگر توجه نمی شود بلکه فراتر ازآن می تواند موقعیت و جایگاه ایران را از نظر علمی، سیاسی،اجتماعی و منطقه ای تقویت کند. رسانه های دولتی و سفارت خانه ها در این زمینه نقش موثری دارند.

شرکت پارسیان مفتخر است تا با همکاری نهاد های علمی ، ارگان های دولتی ، انجمن ها و ...  همایش ملی با عنوان " توریسم درمانی و تجهیزات پزشکی "  در تاریخ 13 الی 14 آبان ماه  94 برگزار نماید.  همراه با برگزاری این همایش کارگاههای تخصصی و آموزشی مرتیط و نمایشگاه جانبی برگزار می گردد.

منبع: سایت همایش ملی توریسم درمانی و تجهیزات پزشکی