اخبار

مرکزتحقیقاتی صنعتی گیاهان دارویی درکهگیلویه وبویراحمد ایجادمی شود

گروه: طب سنتی
۲۴ شهریور ۱۳۹۴

 

به گزارش خبرنگار مهر، این تفاهم نامه در دیدار حمید رضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی کشور با سید موسی خادمی استاندار استان منعقد شد و به امضای طرفین رسید.

 

براساس این تفاهم نامه دو میلیارد تومان برای احداث این مرکز پیش بینی شده که ۵۰درصد آن توسط جهاد دانشگاهی و مابقی توسط استانداری استان پرداخت می شود. استاندار استان در این دیدار گفت: جهاد دانشگاهی در عرصه های مختلف توانمندی خود را به اثبات رسانده است. خادمی افزود: این نهاد با مدیریت کارآمد وحرکت سازنده ای که در بحث علم و فناوری داشته منشأ اثرات خوبی بوده است.

 

وی بیان کرد: انتظار می رود ستاد مرکزی جهاد دانشگاهی نگاهی خاص و ویژه به استان داشته باشد و در مباحث تحقیقات علمی و فناوری که مورد نیاز استان است مساعدت بیشتری کند.

 

رییس جهاد دانشگاهی کشور هم در این نشست گفت: جهاددانشگاهی نهادی است که فارغ از قوانین دست و پا گیر دولتی کار و فعالیت می کند و می تواند به توسعه و پیشرفت این استان کمک کند. حمید رضا طیبی افزود: جهاددانشگاهی با توجه به پتانسیلها و ظرفیتهای استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه گیاهان دارویی و صنایع دستی می تواند کارها و اقدامات خوبی انجام دهد.

 

 

منبع: (هدانا، 18 شهریور 1394)