مقالات

درمان کامل دیابت در طب ایرانی (حاوی 100 نسخه طبیعی درمان دیابت)

۲۷ مرداد ۱۳۹۴

کتاب درمان کامل دیابت در طب ایرانی مجموعه ای پژوهشی-تجربی است که سعی دارد نسخه های مختلف موثر در دیابت را معرفی نماید. اهمیت کتاب از آن رو است که مشحون از نسخ مختلف در زمینه کنترل قند خون می باشد؛ نسخه هایی که عمدتا توسط مولف آزموده شده  اند و توسط وی تجویز می گردند. لذا این کتاب از یک رو منبع خوبی است برای درمانگرانی که در زمینه دیابت به امر درمان می پردازند و از سوی دیگر مجموعه ای کم نظیر است برای آنهایی که در زمینه کنترل دیابت پژوهش می کنند.

قسمت ابتدایی کتاب به بیان تعاریف و موضوعات مرتبط با دیابت در طب جدید می پردازد. بعد از پایان موضوعات مربوط به دیابت در طب جدید، از فصل چهارم کتاب بحث وارد تجربیات و پژوهشهای مولف در زمینه درمان دیابت با استفاده از داروهای گیاهی و تدابیر تغذیه ای طب ایرانی می شود و در چندین فصل مسائل مختلفی بیان می گردد. در فصل چهارم مسائلی پیرامون گیاهان زول و بوقناق و اثرات آنها در درمان دیابت مطرح گردیده است. در فصل بعد خوراکیها و داروهای موثر بر کنترل دیابت معرفی گردیده اند و در فصل انتهایی کتاب نسخه های متعددی برای کنترل قند خون معرفی گردیده است.

در قسمتی از کتاب می خوانیم: «جوشانده و کوبیده شنبلیله برای درمان افرادی که مبتلا به دیابت باشند موثر است. مقداری از کوبیده تخم شنبلیله را در نصف لیتر آب بجوشانید و صاف کنید و بیمار هر ساعت یک قاشق از آن بخورد....»

مولف: دکتر محمد دریایی

قیمت: 8000 تومان

برای تهیه این کتاب با شماره تلفنهای زیر تماس بگیرید:

02188969071
02188969052
09124859826

ارسال برای شهرستانها مقدور است.